Etiketler

28 Temmuz 2017 Cuma

GHOST IN THE SHELL

Herkese uzuunca bir aradan sonra yeniden merhabalar! Ne kadar oldu yahu, o kadar uzun bir araydı ki... Gerçekten ben kendimden bıktım artık bu kadar ara vermek hiç ama hiç iyi olmuyor. Deli gibi özlemişim yazmayı.

Nasılsınız, keyifler nasıl? Umarım iyisinizdir. Benim hayatımda ciddi değişiklikler, güzel şeyler oldu -görebileceğiniz üzere- bu yüzden çok ama çok mutluyum. Tabi ki buraya update edip gitmeye gelmedim, zevkle izlediğim ve şiddetle tavsiye edeceğim bir filmle karşınızdayım.

Ghost in the Shell / Kabuktaki Hayalet

Vizyon tarihi 31 Mart 2017 (1s 47dk)
Yönetmen: 
Ülke: ABD
Şunu söylemeliyim ki, gerçek bir film özürlüsüyüm. Evet, cidden öyle. Belki izlemediğim filmlerden bahsetsem, beş yaşındaki çocuk bile biliyordur diyeceksiniz. Böyle bir insan bir film öneriyorsa, mutlaka ama mutlaka izleyin! Sıkıldığım, ne yapacağımı bilmediğim bir akşamda film zevkine, kültürüne güvendiğim çok sevdiğim bir arkadaşıma, Nuran'a mesaj attım. Kriter yok, tür yok, yalnızca bir film. O da bana bu filmi önerdi, izledim. Aman Allah! Bayıldım.

Ki ben, sıkılırsam bir filmi kapatırım fakat sonuna kadar soluksuz izledim. Filmden biraz bahsedecek olursam, sizi bambaşka dünyalara götürecek bir film. Teknik özelliklerini yukarı tarafta buluyor olacaksınız, türü vs. Ben içeriğine ve bende uyandırdığı hislere değinmek istiyorum.

1) Hiç sıkılmadım.

Bir saniye, bir salise bile. Hiç öyle dakikalar geçsin de biz bunları oyalayalım mantığında bir film değildi, sevdim.

2) Çekimleri EF SA NE!

Film 2017 yapımı olduğundan bir zahmet çekimleri iyi olsun dediğinizi duyar gibiyim, öyle değil mi? Değil. Teknik kurgudan bahsetmiyorum, gerçek kurgudan bahsediyorum. Öyle gerçekçi, öyle inandırıcıydı ki gelecekte bunun olabilme ihtimalini gözlerinizin önüne sermişler. Muhteşem.


Evet, bu maddeler bitmez fakat yine de iki kategoriye ayırmak istedim. Gidin, koşun bu filmi izleyin mutlaka! Bana teşekkür edeceksiniz, eğer hala izlemediyseniz. Daha sık buralarda olmaya çalışacağım, lütfen siz de bana yorum ve eleştirilerinizle yardımcı olun, olur mu?


Beni sağ üstte çıkan minnak butonlardan takip edebilirsiniz, Instagram'da daha fazla aktif olmaya gayret edeceğim. Hepinizi öpüyorum!

Dipnot: Çok güzel kozmetik ürünler keşfettim, yazısı gelecek. Çav!