Etiketler

1 Şubat 2017 Çarşamba

Yabancı Dizi Önerisi: This Is Us

Merhabaa! Nasılsınız millet? Ben çok iyiyim. Ara tatil bir çoğumuz için bitiyor olsa da, kıyısından köşesinden yakalayıp sizlere yeni bir dizi önerisi sunacağım. Uzun soluklu bir yazı olmayacak fakat dizi umarım uzun soluklu olur :)

İsmi, This Is Us. Dizinin yapımcısı, mekanı, cartı curtu vs. teknik kısımlarına burada yer vermek istemiyorum. Bu benim blog yazım, diğer blogger arkadaşlara saygı duyuyorum fakat yapımcısı şudur dakikası budur vs diye bahsetmek bana çok anlamsız ve laf kalabalığı gibi geliyor. Sonuçta siz girip baktığınızda bunları zaten göreceksiniz, tekrar burada okumanıza gerek yok diye düşünüyorum. Öyle değil mi? Eğer değil ise lütfen yorumlarınız benimle paylaşın çünkü gerçekten buna ihtiyacım var.

Ben kendi fikir/yorumlarımı sizlerle paylaşmak istiyorum bu dizi hakkında. Öncelikle, bilenler bilir ben polisiye ve suç hastasıyım. Bu tür dışında izlediğim ne dizi, ne de film çok nadirdir bu zamana kadar. The Big Bang Theory, Friends gibi efsanelerin dışında tabiki.


This is Us, türü dram. Ağlamazsınız bence, ölüp bitmezsiniz ama size öyle güzel hissiyatlar ve mottolar kazandırır ki dizi hiç bitsin istemezsiniz. İlk sezonda zaten daha, Past vs Today şeklinde ilerliyor. Bu benim oldukça hoşuma gitti açıkçası. Neden diye soracak olursanız, karakter seçimleri çok iyi olmuş ve inanılmaz gerçekçi görünüyor. Merak duygunuzu da kamçılayan bir mevzu olmuş oluyor yani.

Konusu şudur falan diye uzun uzadıya anlatmayacağım. ilk sezonda şuan. Güzel bir dizi arayışındaysanız (fantastik dışında her tür sevenler bakabilir, distopik bir tarafı yok distopya takıntılıları sevmeyecektir o yüzden onları ayrı tutuyorum) mutlaka bir göz atın derim. İzlerseniz, bakarsanız yorumlarınızı da benimle paylaşın mutlaka. Kucak dolusu sevgiler, öpücükler size! 

XOXO