Etiketler

15 Şubat 2017 Çarşamba

SUÇ: Bir Ceza Avukatından Gerçek Hikayeler

Herkese Yeniden Merhabalar! Paylaşmaktan biraz tereddüt ettiğim (zevk açısından) fakat satılma oranlarını gördükten sonra kesinlikle bu kitap hakkında bir eleştiri yazmalıyım diye düşündüğüm bir eser için burada toplanmış bulunmaktayız! :)



Kitabımız, SUÇ. Bir Ceze Avukatından Gerçek Hikayeler diye de geçiyor ismi, arattığınızda hemencecik görebilirsiniz zaten. Sayfa sayısıdır, yayınevidir, bunlara çok sık yer verdiğimi fark ettim fakat sizler sonuçta "Ben kitap hakkında ne düşünüyorum?"u öğrenebilmek, göz atmak için profilime giriyorsunuz öyle değil mi? Herhangi bir kitap sitesinden teknik bilgilere zaten ulaşabilirsiniz, açıkçası bu konudaki fikirlerinizi de merak ediyorum sizin isteklerinize göre blogumun şekillenmesini istiyorum, bu sebepten yazı dışında format hakkındaki görüşlerinizi de bana bildirirseniz, yorum atarsanız çok sevinirim :)

Kitabımıza geri dönecek -başlayacak- olursak, oldukça akıcı ve güzeldi diyemem. Çünkü, kitabın yazarı zaten bir ceza avukatı. Öyle bariz, öyle can yakıcı meseleler vardı ki... Akıcı olmamasının sebebi anlatımından değil, kapağında da göreceksiniz zaten sadece Almanya'da bile 600.000 satan bir kitaptan bahsediyoruz. Amma ve lâkin, bizim duymaya tahammül bile edemeyeceğimiz, fiziksel ya da ruhsal mide bulandıracak şeyler öyle kısa kısa geçilmiş ve ardı sıra verilmiş ki, bi durup nefes almak istiyor insan. Bana çok sık oldu ki ben sağlam bir polisiye okuyucusuyum biliyorsunuz, bunların yanında hiç yani.


Hayatın acı gerçekleri denilen şeyler sanki bir kitapta toplanmış, kader deyip susulacak gibiydi... Yok yok, bu bir alıntı değildir. Benim şuan klavyeyi tıngırdattığım bir söz. Ama gerçekten de, durup bi düşünürsünüz ya.. Daha neler neler olur, biter dersiniz. Kitap tek bir hikayeden değil, farklı farklı konseptlerden oluşuyor. Çalınan basit bir eşyanın yol açtığı sorunlardan tutun, sevgisinden kendi öz kardeşini öldüren kızın hikayesine kadar bir çok konu barındırıyor.

Kitabın 2'si de var, SUÇ II. Ben okumaya cesaret edebilir miyim, şuan bilmiyorum. Fakat minik bir ara vereceğim kesin ^^ Eğer okursanız, beni etiketlemeyi unutmayın fotoğrafa! Instagram'da paylaşabilir ve beni de takip edebilirsiniz :) Hepinizi çok öptüm, kendinize iyi bakın...