Etiketler

18 Ocak 2017 Çarşamba

Harry Potter Hakkında! / Sırlar Odası

Selam gençler! Arayı hiç soğutmadan, işte geldim buradayım. Bir Potterhead olarak kitaplarını okumamanın utancını yaşıyordum ki, geç olsun güç olmasın dedim. Seriye yeni başladım, takip edenler zaten bilirler ilk kitabını bitirmiştim fakat o dönem yaşadığım olaylar yüzünden bir türlü fırsat bulup yazamamıştım.

Aslında kitapların güzelliği hakkında konuşmak bana çok sıradan ve basit gelecek, çünkü sonuçta Harry Potter bu. Üzerinde ne kadar eleştiri yapabiliriz, bayıldığımızı öldüğümüzü bittiğimizi söyleyebiliriz ki? Eminim ki siz de şuan bu blogu okuyorsanız, büyük bir potterheadsiniz demektir. Büyük bir Potterhead, ne kadar da iddialı(!) oldu :) 

İlk iki kitabı kıyaslayacak olursam eğer, Felsefe Taşı bana daha güzel geldi. Bilmiyorum, belki ilk diye öyleydi fakat Harry Sırlar Odası'nda mevzuya o kadar çabuk adapte ettirilmiş ki, kıyas bile kabul etmiyor benim için iki kitap diyebilirim aslında. 

Bu arada Harry'nin gözlerinin aslında yeşil olduğunu öğrenmemdeki hayal kırıklığım, şokum... Ben onu hep mavi gözlü dev, mavi gözlü minnoş tatliş Harry olarak düşünürken Yeşil? Gerçekten hayatımın şokunu yaşadım diyebilirim. Zaten filmde de Daniel'e mavi lens takmışlar, 12 kez falan denemişler fakat alerjisi olduğu için bir türlü çekememişler. Eh madem, mavi gözlerin kalsın durumu olmuş. Yine de güzel olmuş bence.

Ama J.K gerçekten efsane bir anlatıcı, şuan bütün karakterler gözümde canlanabiliyor. Hermonie'den şuan nefret ediyorum mesela, bence çok şirret yani. Hiç Emma Watson gibi olmamış o, en sevmediğim tip. Peh.
Neyse, en bayıldığım tabii ki Snape. Filmle eşleştirdiğimizde gerçekten inanılmaz örtüşen bir karakter görüyoruz. Hem anlatılanlar gibi, hem de görsel olarak. Gülmeyişinin, sertliğinin çok iyi yansıtıldığını düşünüyorum.

Harry Potter serisine şuan ara verdim, tabi ki devam edeceğim fakat şuan araya sıkıştırmam gereken ve merak ettiğim solo kitaplar da var. Sıradaki kitabımı merak ediyorsanız yorum bırakın, söylerim. Merak etmiyorsanız da yorum bırakın :P Özledim sizleri be. 

Takipleşmeyi unutmayalım, sosyal medya hesaplarım da sol üstte. Hepinizi öpüyorum!

XOXO