Etiketler

25 Aralık 2016 Pazar

The Body Shop / Vitamin E- Nemlendirici Gündüz Kremi

Merhaba! Nasılsınız? Ben çok iyiyim, bir önceki günlere kıyasla tabii. Ufak bir rahatsızlık geçirdim, günlük hayatımı aksatacak kadar ciddiydi ama. Devrik devrik takılıyorum ya neyse, yedim iğneleri kendime geldim. Hiç vakit kaybetmeden özlem dolu "bakım" içerikli blog girdime devam ediyorum, ya da giriş yapıyorum. Siz seçin! :)



Bir sürü marka, high end ya da drug store olmasına rağmen güzel bir nemlendirici bulmak herkes için çok zor bir durum haline geldi. Bir çoğu sivilce yapıyor (en azından bana yaptı), ıslak ıslak bırakıyor, cilt emmiyor ya da sim sim duruyor. Fakat en ciddi ve tehlikeli olanı cildimize bakım yapalım derken, minik minik akneler ya da isilik tarzında şeyler çıkıyor olması.




 Benim size bugün önereceğim ürün The Body Shop'un Vitamin E serisinden Nemlendirici Gündüz Kremi. Kullandığım en güzel nemlendirici diyebilirim, içerisinde minik ışıltılar olsa da kesinlikle ciltte sim sim durmuyor size bir parlaklık sağlıyor. Yaz için bu parlaklığı sevmiyor olabilirsiniz özellikle yağlı ciltler, fakat kışın bir sorun olacağını zannetmiyorum aksine cildi daha canlı gösteriyor. Ürün 50 ml, oldukça bereketli. Kıvamı çok cıvık olmadığı için az bir miktarı bile tüm yüzünüze yetiyor.


Kapağı açtığınızda böyle bir koruma ile karşılaşıyorsunuz.
Hızla emiliyor, biraz daha mı sürsem az mı geldi hissiyatına kapılıyorum. Ben internet sitesi indirimde iken 14,90 gibi çok komik bir fiyata almıştım üstelik kargo ücretsizdi. Şuanda da müthiş bir yılbaşı indirimi var, linkini sizlerle paylaşacağım. İndirimler candır, öyle değil mi? :)



























E vitamini cildin en çok ihtiyaç duyduğu vitaminlerden biridir, ben özellikle bu yüzden bu seriye bakmıştım. Şimdi diğer ürünlerine de bakacağım, göz kremi arayışındayım. Önerileriniz varsa beklerim :)

http://www.thebodyshop.com.tr/v%C4%B1tamin-e-nemlendirici-g%C3%BCnd%C3%BCz-kremi-100ml-s


Not: Kapak rengi farklı, ben alalı 4 ay kadar oluyor. İçeriğinin aynı olduğunu düşünüyorum, en yakın bu kremi bulabildim. Seri aynı, diğer seçeneklere de bakabilirsiniz :)


Blog yazımı beğendiyseniz blogumu takip etmeyi, olumlu ya da olumsuz mutlaka bir yorumla ayrılmayı unutmayın! Sosyal medya hesaplarımı takip etmek için sağdaki minnaklara tıklayabilirsiniz :) Bir sonraki blog yazısında görüşmek üzere, hoşçakalın! :)